Vaknade Nyss!

Hej!
Vaknade nyss typ elr för ett tag sen är fortfarande trött efter kvällen jag hade!
det var otroligt roligt att vara med sin familj det är ju bara det bästa jag vet!
speciellt när man har det så jävla bra!
firade först hemma oss mig sen så gick vi till mina andra kusiner och då träffade jag Amanda Gustavsson,Nelly,Pamela och Alison det var sjukt kul vi hade rätt så kul faktiskt!
men just nu sitter jag hemma med mina kusiner dom sovde här det var rätt så nice !
igår kväll kl 06:00 webbade jag med mina kusiner från chile jag o min mamma och pappa såg när dom firade
blev faktiskt lite avvis ville oxå vara däär! .. :/
det är så roligt att fira nyår där hoppas jag kan åka dit soon!
saknar som fan speciellt min underbara familj!
men nu måste jag gå och klä på mig så bloggar sen
C'ya // Bianca Leiva! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0