Tumba F97 VS Högalid F97

Hej!
som sagt mötte vi Högalid,det var jätte roligt. Vi tog vinsten med 5-3
det var skoj om jag ska vara ärligt bra start på serien!
Högalid dom var otroligt grymma känner rätt så många där,så det var skoj att möta dom!
jag vaknade tidigt på morgonen ungefär 07:00 sen åkte jag och Dille komunalt
det var jävligt skoj.Var så jävla sjukt taggad säger jag bara!
sen skulle vi ut och springa seriöst orka nte! det var skit kallt palla nte springa så gick med Pia och Jamina men sen så sprang Jamina för dom andra hade sprungit jätte långt jag och Pia tog en genväg!
väldigt smart enligt oss HAHAH! xD
sen gick vi ut på planen och värmde upp då kände jag redan att jag var skit nervös!
under uppvärmningen,gjorde jag illa mig det va nån som sköt en jätte hård boll så typ fick den på handleden gjorde skiit ont.. :/
och vart jävligt sur för ville spela första men hade så jävla ont så tjafsade man med tränaren såklart!
toppen! elr? så fick sitta vid sidan vid första halvlek!
men det kändes ändå skönt men vart jävligt sur vid sidan!
min kamrat gjorde ett bra jobb ifrån sig vid första halvlek faktiskt!
säger jag bara!
sen i andra halvlek var det min tur att showa lite hehe!
lurade port en tjej som heter Sophi :)
det var skoj,älskar att lura bort folk när man ska kasta ut bollen! :)
efter matchen kollade jag lite på en anna match typ var med Appi och Oksana!
nåra tjejer från högalid sen kom nåra andra som jag tror hette : Cissi,Betty,Sophi,Kajsa och Thea!
tror dom hette så fast Sophi vet jag iaf vem det är så!  hehe! :)
men båda lagen var jätte duktiga säger jag bara!
måste bara säga en sak att snacka skit efter en match är så omoget,tkr jag iaf ! så patetiskt att göra det har man inget annat bättre för sig elr? Man får ta smärta om man har innebandy i sitt hjärta! hellu det är ingen svag sport utom hård sport! -.-
men orkar inte hacka på mig löljiga människor!
efter matchen så gick jag och Dille till donken i liljeholmen! det var fett najs! :D
sen så åkte vi hem jävligt lång resa hem vi bor ju i tumba så det är en bit!
och sen kom jag hem! just nu sitter jag här med Jamina hon ska sova här idag,imorgon har vi match mot bele!
hoppas det går bra dåe! :)
men bloggar mer senare om jag orkar!
DAGENS BILD!
gadg
MIN MAN !!! ♥_♥


DAGENS LÅÅÅT!!!

C'ya // Bianca Leiva! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0