Träning idag!

Hej!
vaknade som vanligt typ 6:00 men orka nte gå upp var för lat och hade minst bara sovit en 30min typ
kunde nte sova.. hatar när det händer så.. !
i helgen blir det massa skoj! .
känner att jag börjar bli sjuk typ.. :/
var i skolan idag och fryste och hade ont i kroppen och hade ont i huvudet!
hatar huvudväärk!
Idag fyller min söta älskling år!
HAPPY BIRTHDAY ZAYN MALIK!! ♥
sööötast
så jäävla otroligt vacker love him!
Just nu sitter jag och kollar på lyxfällan elr vad den heter!
älskar den! är fett bra!
idag har jag varit i skolan men gick hem för mådde inte så bra!
men mår bättre nu iaf det är ju tur!
lyssnar på bääästa lååååååååååten

One Direction - What Makes You Beautiful



men kanse bloggar mer senare när jag kommer hem! från träningen bara om jag hinner förlåt mina söta bloggläsare för jag varit lite seg på sista tiden.. men inte orkat blogga och inte hunnit lovar att jag ska skärpa mig!
C'ya // Bianca Leiva! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0