Tjockis Dagen!

Hej!

Som sagt som jag sa förut sover Pia och Emma hos mig!
åkte ner till tumba c för att träffa dom sen gick vi till Willys!
och köpte allt annat som vi skulle köpa Pia o Emma hade redan varit på Ica och köpt fettmat! :)
när vi kom fram till Willys gick vi upp till godishörnet för att köpa FKN GOOODIS! det är såå gooott!
sen gick vi in till willys för att köpa resten som vi skulle ha!
sen så taggade vi till bussen och när vi kom hem fixade vi våran fina kladdkaka!
nu sitter vi och väntar tills det är klart! och samtidigt dunkar vi musik från min fina spotify lista! :)
sen ska vi kolla på skräckfilm! det ska bli skoj eftersom jag aldrig blir rädd för sånna filmer! :)
medans dom andra blir det! :)
men bloggar mer senare snart kommer dagens snygging ut oxå missa inte det! :)

TJOOOOOOOOCKISAAAARNA!!!!!!!!!
AFSAF

C'ya // Bianca Leiva! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med nyårslöftet.

2012-01-09 @ 10:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0