Rubrik Brist!

Hej alla bloggläsare!
förlåt för jag inte har skrivit inlägg ..
men har varit fullt upp förlåt mig lovar blogga mer!
idag har jag varit med Erica hon slaggade oss mig igår och vi åkte till skärholmen idag vi gick runt och kolla lite jag köpte en BH oxå skiit snygg faktiskt med KABOOOM bara Erica fattar vad jag menar hahah! :D
just nu kollar jag på en film lägger ut bild snart vad den heter älskar skräck filmer!
det är ju det bästa jag vet! iaf vad jag tkr!
chattar oxå med min underbara Felicia Chamorro och min bästavän Edvin! :D <3
och Pia! :D
men nu ska jag dra typ kolla på filmen ska ge den 1-10 stjärnor sen skriver det imorgon tror jag!


C'ya // Bianca Leiva! ♥

Kommentarer
Postat av: Erica

HAHAH bästa med bh:n !!!! Love u babe! <333333

2012-01-04 @ 01:44:41
URL: http://perfectfaxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0