OMG!


Pretty Little Liars!
omg vad jag längtar tills nästa avsnitt kollat klart på den sista snart kommer den nya
ut jag har följt hela serien sen 1 till 2 rekomenderar för er som är tjejer
och inte brukar ha något och göra elr nått sånt sätt er och kolla
på den här serien man tröttnar aldrig på den! den är helt klart
bäst från 1-10 poäng får den av mig 10+
jag älskar den hära serien nu ska mina
underbara läsare få en bra sida där man kan kolla på den
utan kostnad och sånt! helt gratis !
låter ju nice!
http://www.tv-links.eu
en enormt bra sida där man kan kolla på serien osv!
rekomenderar! verkligen!



Vampire Diaries!
ni kanse har hört talas om den!
först tyckte jag fan vilken jävla dålig serie
när jag fick höra det från andra men sen så satt jag mig och kolla på den nån dag!
för inte hade ngt att göra och lovar er den ÄGER verkligen!
trodde inte den skulle vara så bra men jag sitter oxå och väntar på den till nästa avsnitt
känns som jag inte orkar vänta längre vill bara se den ! sista avsnittet grät jag..
om ni kollar själva på serien från början så kanse ni fattar
varför jag grät!
själv säger jag att jag är :

hon heter Elena Gilbert!
hon är otroligt vacker och det bästa är att hon är tsm med finaste killen i serien!
tror jag döör han är sååå jääääääävla snygg
tkr ni inte det själva ??

han heter Stefan!
tror jag dööör såå jävla avvis jag är!
han äär sååååå jävla snygg förfan!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0