Måndag!

Hej mina underbara bloggläsare!
idag har jag varit oss Polisen!
tänker inte säga vrf! så ingen ide att fråga mig!
varit med Pia och Emma dom sovde ju här
det var enormt skoj! sen kollade vi på nåra filmer så kollade dom
på smurfarna orka inte kolla så jag rita lite graffiti lägger ut bilden snart
skrev min älskade Sophis namn!
själv är jag jävligt nöjd med bilden! den blev fett snygg! :)
Just nu sitter jag och dunkar musik ' dagens snygging kmr idag'
gjorde det inte igår orka nte så gör det idag ist! :)
hade så mkt annat för mig igår!
medans jag fixade sängen till Pia o Emma satt dom och spela in nått klipp här är knäppjökarna! ;)

Mina små knäppisar! ;)
Men ska lägga ut 'dagens snygging nu så bloggar mer senare om dagen Ciao / Bianca Leiva! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0