Hemma!

Hej!
Igår sovde Jamina hemma oss mig,för vi skulle ha match mot bele
vi kunde inte sova vi var pigga som piggelin! :)
vi kollade på Vampire Diaries vi hade en liten Maraton!
jävligt roligt var det vi gjorde massa roliga videon oxå!
det blev mkt skratt den kvällen!
sen kom vi på att vi bara skulle sova några timmar!
för vi skulle ha match om nåra timmar typ!
skrämde henne det var jätte roligt jag skratta typ ihjäl mig! x)
sen kramade hon min fot för hon var så rädd HAHAHA! xD
btw vi förlorade mot bele med 9-1 men kommer inte ge mig tills vi vinner!
det är bara att kämpa på ny tag nästa gång vi möter dom!
just nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar med den underbaraste personen ever!
hon heter faktiskt Claudia Wahlöö!
otroligt underbar tjej säger jag bara!
ska typ dra o käka mat tror jag om jag inte äter i mitt rum på mitt skriv bord heheh! ;)
dagen har varit lite seg på morgonen men nu är det mkt bättre!
idag sover Pia och Emma oss mig! ^^
får se vad vi hittar på för skoj! :)
men tar och bloggar snart ska dra och käka tror jag ska käka kyckling med ngt! minns inte vad det heteR! :)

måste bara berätta en sak!
alla som hatar justin bieber säger jag bara ingen ide att hata nån sån underbar person som han!
är otroligt underbar! Han donerade pengar till en skola här får ni se själva jag satt o grät när jag såg det!

kunde inte bädda in videon i bloggen det var ngt med videon typ men kolla här : http://www.youtube.com/watch?v=YesUywDQfjU

så jävla underbar han är!

Först ger han pengar och sen så får alla barn leksaker helt jävla underbar han är!!


C'ya // Bianca Leiva! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0