Hemma!

Hej!
Jag gick inte till skolan idag mådde inge bra!..
så stannade hemma för att kunna gå imorgon ist!
mamma lackar på mig när jag inte går till skolan uuft på henne!
men just nu sitter jag och kollar på tv och är inne på fb och försöker äta ngt så jag får lite mat!..
men mår så dåligt så fort jag stoppar in något känns som man typ fått problem att käka venneh!.. ;o
men om det fortsätter så får jag väll gå till doktorn brukar knappast äta i skolan längre..!
men aja får väll se.
Min helg har varit helt klart bääst utom på fredagen den 13de...
missade min match riktigt otur jag har alltid på den dagen!
men sen vart det bättre när jag träffade Appi och Oksana! jag var först med Appi vi skulle köpa present till Oksana! eftersom hon hade fyllt år! :)
sen så träffade vi Oksana efter ett tag så kom hon till skärholmen hon bor ju bara exakt där fett lyx!
sen var vi i skärholmen tills det stängde det var rätt så nice vi gick runt osv!
och sen sjöng jag både för Appi och Oksana! dom är så himla söta dom fick tårar ETT STORT NAAAAAW! :*
sen på söndag var jag och kolla på Högalid F97 match i Sjödalshallen! det blev 1-1 men dom var enormt grymma ! dom skulle kunnat tagit matchen hade bara lite otur i sista minuten! ni tar det nästa gång tjejer! :)
men bloggar mer senare ska kolla lite på tv C'ya // Bianca Leiva! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0