Vaknade Nyss!

Hej!
Vaknade för ett tag sen för min pappa kom in i mitt rum,men skulle ändå vakna när som helst annars!
så det spelar ingen roll.Idag ska jag vara med Felicia,Sofie och Sara!
fast vet inte vad vi ska göra haha! men vi kmr säkert på det sen!
var vaken idag till kl 06:00 morgonen tror jag det var!
chattade fullt upp med folk osv!
sen somnade jag haha! fast jag skulle vara vaken hela dagen.. tills nu!
bättre att jag sovde för annars skulle jag varit skiit trött x)
just nu håller jag på kolla biljetter till Göterborg!
och snackar med folk på fb!
men nu ska jag gå och fixa klart mig innan dom andra kmr hem till mig!
bloggar senare om hur dagen har varit!
// Bianca Leiva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0