Status!

Diana Dumle Allou : En sjukt underbar tjej som jag litar på upp till 100% och som jag älskar otroligt mycket!! <3
Jhessicka Bachew: Väldigt fin tjej med 2 otroligt underbara ungar som är sjukt söta och har en enormt bra blogg love it! :D <3
Cesar Carrasco : Känner inte men väldigt fin och bra på fotboll säkert och du är min kusin polare ;)
Hanna Zingmark Huld : En otroligt söt tjej snäll och roligt! <3
Diddi Rashid : En gammal innebandy kompis som gick i mitt lag men som är oxå otroligt söööt och otroligt vacker!<3
Felicia Chamorro : En otroligt underbar Argentinare som är duktig på innebandy men tappat kontakten lite saknar faktiskt lite det som vi en gång hade förut tex när du gjorde en kossa på paint och en kebab pizza miss that! <3
Lema Al-sallami : Inte träffat dig men webbat med dig på skype och är en otroligt fkn underbar tjej älskar dig så jävla fkn mkt habibi du betyder enormt mkt för mig! <33
Josephine Berglund: En tjej som gick i min skola förut men kände nte så bra men otroligt söt och snäll och duktig på sjunga! <33
Gabbe Ettfyrax : Sötaste Lillebroshan otroligt snäll och underbar du har en enormt bra talang när det gäller musik fortsätt så broshan säger jag bara! saknar dig väldigt mkt men älskar dig broshan! <3
Elton Afrikanen : en otroligt underbar brosha älskar verkligen dig otroligt mkt saknar dig enormt mkt vi borde ta och ses ! <3
Samira Ahlgren : En otroligt underbar person enormt saknad älskar dig otroligt mkt vi borde fan ta o ses snart! <3
Caroline Angela : en otroligt vacker tjej grymt snäll oxå och väldigt saknad! <3
Anna Björklund : en snäll och söt tjej barndomsvän! <3
Fadime Özkanat : en otroligt underbar tjej och söt älskar dig otroligt mkt bruden! <3
Nico Assefa : En snäll och rolig kille :D 
Evelina Eriksson : En så jävla underbar tjej älskar dig enormt mkt eve och grym på lira fotboll och innebandy! <3
Sandra Liven : En otroligt gullig tjej känner inte direkt men verkar vara väldigt snäll! :)
Adam Hildeby : Känner inte men verkar vara väldigt snäll och du är söt! :D
Oscar Kuller : En otroligt underbar kille väldigt snäll och roligt och söt! <3
Oliver Eriksson : Snäll söt kille och grymt duktig på Innebandy! :) 
Nikolaj Demir : söt lillebror skön stil och otroligt rolig :D <3
Emelie Brand : En otroligt söt tjej grymt saknad som sagt min lilla barbie som jag kallade dig förut! <3
Jaana Tarvainen : En söt och rolig tjej! :D <3
Sandra Youssef : En otroligt söt tjej och snäll! :) <3
Mira Ahlgren : Grymt underbar tjej enormt saknad och enormt älskad av mig ! <3
Lovisa Andersson : En enormt söt tjej och duktig på Innebandy! :D <3
Anwer Alkmisi : Känner inte men verkar vara väldigt snäll :)
Sara Johansson : Otroligt underbar tjej söt och rolig och enormt bra på Innebandy! ;) <3
Divya Gandhi : Venneh vem det är så kan nte säga något!...
Emmie Fransson : Otroligt snäll och söt tjej och älskad av mig! <3
Jp Gonzalez : Grymt underbar kille söt och snäll! <3
Saga Samuelsson : Enormt söt och snäll grymt älskad av mig! <3
Anna Syrian : En otroligt underbar tjej som jag älskar enormt mkt som betyder enormt mkt för mig som jag nu kommer sakna när min söta Anna har bytt skola :( älskar dig enormt mkt Älskling! <333
Amelie Kapidzic : Min älskade sötnos som jag älskar enormt mkt otroligt fin och skönaste humorn
Nahalie Amin : Otroligt underbar tjej som jag älskar enormt mkt otroligt duktig på Fotboll ! :D <3
Caroline Eriksson : Otroligt underbar tjej minns när malmsjö gick i storvreten bästa minnerna! älskar dig! <3
Tiffanie Svensson : Otroligt underbar tjej kännt ett bra tag minns när du precis hade flyttat gumman vilka minnen du är så otroligt fiiin och snääll tjej älskar dig! <33
Tomek Chillaren : Känner inte så kan inte säga något! ;)
Majja : Ingenaning vem du är! sry ;)
Sara Ablo : Vad ska jag säga om dig Sara helt klart Världens bästa barndomsvän älskar dig så jävla obeskrivligt mkt våra minnen är oslagsbara älskar dig gumman du är bäst på innebandy oxå och jäävligt vacker och söt och snäll! :D <33
Tilde Jokelainen : otroligt söt och snäll tjej och du är älskad av mig :D <3
Elias Naoum Messi : venneh om jag känner dig men du verkar vara väldigt snäll och du är söt :D
Bella Gallo : En otroligt söt och snäll tjej! ;) <3
Felix Junebäck : Barndomsvän snäll o rolig ;)
Gabbe Evetovics : Mitt ex.. otroligt snäll och söt! :) <3
Amanda Hummelgård : känner inte men verkar vara snäll :D 
Isac Wikström : känner inte men verkar vara väldigt snäll :D
Oliver Brattfalk : En otroligt rolig och söt killkompis delat många underbara minen tsm! <3
Pontus Windahl : Barndomsvän vi gick i samma dagis och minns att vi var tsm på dagis.. :$ men otroligt snäll har inte så bra kontakt med dig ! <33
Nicole Tannous : Otroligt att du är så jääävla underbar älskling du är såå jääävla fin och söööt du är så underbar så det inte går beskriva dig men älskar dig otroligt mkt! <33
Elin Hemmati : Otroligt underbar vi var typ bästisar förut.. men inte längre men det vi är vänner det är ju bättre än ingeting vad jag tkr iaf du är söt roligt tjej med bra humor och jäävligt bra på innebandy! :D <33
Marcus Larsson : Känner inte men verkar vara söt och snäll :)
Sofie Zirath : Underbarast i hela jorden älskar dig otroligt mkt soofie du är det bästa som har häänt mig du o jag livet ut äälskar verkligen dig älskling! <33
Dilan Capanoglu : Venneh om jag känner dig men verkar vara väldigt snäll och söt! :)
Ahin Khan : Stört skön humor snäll o bara stilig ;) <3
Rebecka Älskar JB : Verkar vara väldigt snäll och rolig ? :D 
Lisa Efternamn : Söt snäll tjej inte träffat men skulle vilja det :) <3
Camillla Eriksson : Otroligt snäll och söt kusin älskar dig! <3
Jhennifer Carlsson : Söt och otroligt fin tjej en gammal bästis men vänner just nu är ju bättre än ingenting tkr jag iaf men du är grymt duktig på Fotboll och Innebandy! :D <3
Justyna Drottning : Snäll säkert och söt och fin tjej! :) <3
Clara Martinez Buelvaz : Barndomsvän otroligt saknad fin och otroligt vacker tjej säger jag bara vi borde ta o ses snart! <3
Leo Lund : Känner inte men verkar vara väldigt snäll :) 
Kuba Hryciuk : Snäll rolig kille :) 
Edessa Marouki : Söt och snäll tjej med otroligt bra humor ! :) <3
Oksana Ortega : Otroligt söt snäll tjej grymt älskad av mig sakad oxå delat många underbara minnen tsm ! <33
Abbe Kung : Träffades på en bio salong otroligt snäll ! :) 
Aaron Bogale : Otroligt snäll och rolig kille och rolig och festa med! :) <3
Linnea Lidberg Landberg : Söt och snäll tjej :D <3
Viktoria Desancic : Otroligt söt och snäll tjej! :D <3
Seren Unsal : Söt och snäll tjej med bästa humorn älskar dig bruden och saknar dig! <33
Daniella Berg : Söt och snäll tjej! :D <3
Linus Brauer : Söt och snäll kille :D <3
Ida Bäcklin : Underbar tjej älskar dig otroligt mkt delat jäävligt många minnen tsm älskar dig världens bästa!! <33
Sebastian Kimnäs : Otroligt roligt lillebror söt och rar men ibland jäävligt jobbig oxå men älskar dig ändå! :) <3
Cristian Zamorano : Min älskade älskling älskar dig mest du betyder så jävla mkt för mig inget jag utan dig du o jag  föralltid älskar dig min älskade pojkvän! <3333
Sofia Moros : Otroligt Vacker brud och jävligt snäll skulle vilja ses snart ! :D <3
Diana Ayad : Otroligt underbar tjej som jag kan exakt snacka om vad som helst med litar på dig så jävla mkt gumman älskar dig så mkt! <333
Appi Sawaengchai : Otroligt underbar tjej älskar dig enormt mkt din finis borde ses snart saknar dig enormt mkt hjäärtat! <333
Ida Lundsten : Grymt söt och snäll tjej! :D <3
Shuaib Mohammed : Otroligt söt och snäll brosha saknad oxå! <33
Hanna Hedlund : Söt tjej och verkar vara väldigt snäll ! :D <3
Isabella Polycarpou : Söt tjej och snäll :D 
Maria-Pia Palma : Kännt sen jag var liten otroligt bäääst älskar dig älskling du är duktig på innebandy och är otrolig rolig att vara med ! <3333
Astha Garg : Snäll o söt tjej! :D <33
Mattias Bouvin : I dont know u men verkar vara snäll :)
Soraya Omar : Söt snäll och modell brud ! :D <33
Johanna Parkkila : Söt och snäll tjej saknad borde ses snart! <3
Challe Lindblom : Verkar vara väldigt snäll kille :)
Mathilda Lövkvist : Söt otroligt fin tjej saknad! <33
Sandra Älskar Dilara : Söt o snäll och roligt tjej :D <33
Edvin Aginger : VÄRLDENS BÄÄÄSTA BÄÄSTIS ÄLSKAR DIG OTROLIGT MKT DU GÖR MIN DAG VARJE DAG NÄR VI SNACKAR DU BETYDER ENORMT MKT FÖR MIG SKA DU VETA INGET JAG UTAN MIN BÄSTAVÄN! ÄLSKAR DIG !  <3333




Kommentarer
Postat av: Raya

tack! <3 du e modell <33

2011-12-31 @ 20:31:51
URL: http://rayaas.blogg.se/
Postat av: amelie

tack bibbi :) älskar dig gumman, du har också skönaste humorn ! <3 pussssssssssss

2011-12-31 @ 20:41:19
Postat av: Seren

Tack dsm gumman !

Älskar dig & saknar dig <33333

2011-12-31 @ 21:45:51
Postat av: Sofie Zirath

Du o jag livet ut, älskar diiig! <333

2011-12-31 @ 22:27:33
URL: http://sofiezirath.blogg.se/
Postat av: Evelina

ÄLSKARRRR DIIIIG MIN FINNNNA BIBBI <3

2012-01-01 @ 23:48:18
URL: http://unbeatable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0