Snart Nyår!

Hej!
Är såå jävla sjukt taggad snart är det nyår kan inte fatta det! året har gått så snabbt
2012 kmr bli ännu ett till jävligt bra år bättre än 2011
jag har redan börja räknat tills jag fyller år längtar otroligt mkt!
för då fyller jag 16 ! :D
längtar otroligt mycket tills jag flyttar hemifrån skaffar egen lägenhet och börja jobba och fest!
fan vad jag LÄNGTAR ska nogg flytta utomlands tror jag! har funderat mycket på att flytta till Los Angeles elr Miami
skulle vara hur sjukt roligt som helst! har bestämt mig att jag ska försöka träffa Justin Bieber!
om jag flyttar eller åker dit där han bor!
Ska faktiskt kriga för att få träffa han jag älskar han så enormt mkt!
vill bara säga till er alla Haters! vrf hatar ni honom? vad har han gjort er? han är bara en vanlig människa precis som alla andra!! blir så jävla lack på sånna människor som faktiskt hatar justin bieber och tycker han är gay osv vill bara smälla till dom! -.-
vill bara ge den här videon till er alla  HATERS!!


Men btw ska inte dampa känner jag när ändå allt är så bra just nu men det var det ända jag ville säga till alla haters som hatar justin bieber!
Nåra bilder jag tog idag!
bianca is my fkn name
Men bloggar senare måste gå till min lilla kusin han ropar på mig C'ya // Bianca Leiva! ♥


Längtar till nedräkningen o alla raketer !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0