Nyår snart!

Hej!
Snart är det 2012 oooooomg läääääängtar!!!!
just nu sitter jag i mitt rum och kollar på nån film på kanal 6
jävligt bra säger jag bara!
sen blir det vid klockslaget chilensk tradition äta vindruvor o sånt!
och kolla på neräkningen på spanska kanalen vääääääldiiiigt niiice!
sitter med mina kusiner det är sjukt skoooooj saknar min söta Pia faktiskt!.. :(
önska jag kunde vara med henne nu på nyår! ;(
men det får bli nån annan gång dåe :D
jag har ätit enormt mkt god mat såå jääävla gott det var blev mätt som jag vet inte vad hållde nästan på spy! :S
åt så jävla mkt haha!
men det kmr kma lite bilder från klockslaget och fyverkerierna!
får se om jag får nån bra bild :D <3
utmanar mig själv på det!
Ses älskar mina blogg läsare otroligt mkt
C'ya // Bianca Leiva! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0