Ny blogg!

gd
Hej jag heter Bianca jag är 15 år har en till blogg oxå men min kompis
bloggar typ aldrig så tänkte typ göra en egen ist för det blir ju ändå bara
jag som bloggar i slutändan!..
jag kommer från Chile och Italien väldigt nice blandning!
bor i svergie såklart! bor i tumba!
Jag spelar innebandy i mitt lag som heter Tumba Innebandy F97
spelar med 97 för det inte finns nåra 96or.. dom la ner och det är
roligare och spela där när jag ändå har spelat i samma lag sen 2008 tror jag det var!
jag har varit utespelare ett bra tag men efter ett tag blev jag målvakt! det är jätte roligt!
tycker jag iaf :) det var lite information om mig själv om det är något ni undrar över så är det bara att fråga!
svarar nästan på allt utom lite mer personliga saker! ;)

Kommentarer
Postat av: Edde!

BÄÄÄÄSTIS! <3

2011-12-29 @ 02:30:03
URL: http://tungabrorsor.blogg.se/
Postat av: pontus

Fina bianca ! <33 BÄÄSTIS :)

2011-12-29 @ 02:48:34
URL: http://tungabrorsor.blogg.se/
Postat av: Bianca

Naaw älskar er oxå bäästisar!! :D <3

2011-12-29 @ 02:52:08
Postat av: Towe

Nice header! ;)

2011-12-29 @ 11:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0