Lyckad Dag!

Hej!
Just nu sitter jag och äter nudlar det är så mums.. ^^
har varit med Felicia,Sofie och Sara idag!
det var jätte roligt! :)
vi kollade på en skräck film som hette : Shark Night 3D !
den var inte läskig direkt med äcklig.. mkt blod osv!
jag och Felicia blev tårögda!.. den var rätt så sorlig!..
sen skulle alla hem typ så skulle Felicia få gå ensam men jag följde med fett med + till mig säger jag bara
jag brukar alltid följa med folk en bit hem specielt om dom går själva!
sen så följde jag ju med henne där hon bor!
så ringde jag min bästis Edvin! för hade lust att prata med någon när jag gick själv!
det var ganska skönt ute men det regnade.. >.<
sitter och snackar med han just nu faktiskt,han är bara så bäst!
älskar han av hela mitt hjärta världens bästa killbästis! love him!
bloggar sen när jag ska gå och lägga mig C'ya // Bianca Leiva! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0