Dagens haff!

-
Ali Kung @ fb
otroligt snäll kille haffa nu tjejer! :)
-
Madeleine Thomasson @ fb
otroligt fin tjej och snäll! haffa nu killar! :)
-
Saga Samuelsson @ fb
otroligt vacker tjej med bästa humorn,och otroligt underbar tjej men hon är upptagen boys! ;)
-
Jaana Johanna Larsson Tarvainen @fb
otroligt snäll och vacker tjej haffa nu boys! :)
-
Seren Unsal @fb
otroligt vacker tjej och underbar haffa nu boys! :) 
-
Caroline Eriksson @fb
otroligt vacker tjej,helt underbar passa på hon är singel nu killar! :)
-
Jennifer Poulsen @ fb
otroligt underbar tjej,skönaste humorn ever haffa nu boys! :)
-
@ fb
otroligt snäll kille,skön humor oxå haffa nu brudar! :)
-
Erica Alaverronen @fb
otroligt snäll tjej,underbar hon är singel men venneh om hon är på g
med nån just nu faktiskt tror det men ni kan ju fråga henne själva om ni är intresserade! :)
-
Chilenito Ramirez @fb
underbar barndomsvän med finaste hjärtat men har är tyvärr upptagen brudar! :)
-
Gandi Annaclara @ fb
känner inte henne men verkar vara väldigt snäll men hon är väldigt liten så
ni som är i hennes ålder kan ju kanse haffa om ni vill :)
-
Mark Thunberg @fb
otroligt vacker kille jävligt snygg säger jag bara tjejer haffa nu! :)
-
Johannes Sennerö @fb
känner inte så bra men verkar vara en helt underbar kille och jävligt het säger jag bara haffa nu brudar! :)
-
Gustav Azök Molander @fb
otroligt vacker kille och med ett guld hjärta tjejer haffa nu! :)
-
Hanna Edenvik @fb
otroligt vacker tjej hon är helt jävla perfekt haffa killar säger jag bara
ni kommer inte ångra er! hon är en sport tjej oxå jävligt grym på både fotboll och Innebandy haaaaaaaffa säger
jag bara!!! <3
-
Bella Gallo @ fb
otroligt vacker tjej och snäll! haffa nu killar! :)
-
Josef Saade @fb
otroligt vacker kille jävligt snäll säger jag bara haffa nu tjejer! :)
-
Elias Bmx Ödmark @fb
otroligt söt kille och snäll haffa nu tjejer :)
'
-
Leo Dz Lund @fb
otroligt söt kille och snäll haffa nu brudar! :)
-
King Tshabalala Hägg @fb
den här killen har bara SWAG säger jag bara jävligt snäll oxå haffa nu brudar! :)
-
Edvin Aginger @fb
min bästavän helt underbar kille med det finaste hjärtat! haffa nu tjejer! ;)
-
Tove Anna Ellen Neidenström @fb
otroligt vacker tjej med skönaste humorn hon är singel så
ta och haffa henne killar! ni kmr inte ångra er! :)
-
Linnea Ekholm @fb
otroligt snäll och söt tjej haffa killar! :)
-
Edward Frohm @fb
otroligt snäll och söt kille haffa nu brudar :)
-
Maria-Pia Palma @fb
otroligt underbar tjej singel oxå haffa nu killar säger jag bara
ni kommer inte ångra er! :)
-
Anwer Alkmisi @fb
otroligt söt och snäll kille haffa tjejer! :)
-
Alexander Andersson @fb
otroligt söt kille och snäll haffa nu brudar! :)
-
Perlita Nuñez @fb
otroligt vacker chilenare säger jag bara haffa killar! :)
-
Amelia Bergum @fb
snäll och underbar tjej singel oxå som är jävligt bra ju!
haffa nu killar"! :)
-
Marcus Theorin Sjögren @fb
otroligt söt kille och snäll haffa nu brudaR! :D
-
Nemo Tönga Serben @fb
snäll och söt kille med skönaste humorn haffa nu brudar! :)
-
Elias Naoum Messi @fb
otroligt snäll kille och söt haffa brudar! :)
-
Mathilda Linnea Lövkvist @fb
söt och snääll tjej haffa killar :)
-
Emelie Brand @fb
otroligt snäll tjej och söt haffa killar :)

Kommentarer
Postat av: Erica

hihih, jo men ändå! Tack för att du finns älskling!

Iloveu! <3



ps. Jag e singel (; <3

2012-01-06 @ 19:04:26
URL: http://perfectfaxe.blogg.se/
Postat av: Perlita Nuñez

HAHA omg visste nte ja va med

2012-01-15 @ 22:41:57
URL: http://perlita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0